Wszechobecna cyfryzacja przyczynia się do wzrostu popularności pracy zdalnej oraz hybrydowej. Takie rozwiązania to udogodnienie zarówno dla pracowników, którzy nie muszą przesiadywać długich godzin w biurze i są dużo bardziej elastyczni, jak i pracodawców – w ten sposób mogą oni zredukować koszty zatrudnienia oraz zwiększyć wydajność pracy. Jednak przejście na pracę zdalną wiąże się z pewnymi wyzwaniami, którym muszą sprostać przedsiębiorcy – wiele z takich problemów rozwiązuje aplikacja Teta ME.
Czym jest oprogramowanie Teta ME?
Teta ME to aplikacja przeznaczona na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne, która wchodzi w skład wszechstronnego systemu Teta HR. Z wykorzystaniem Teta ME, pracownicy zyskują dostęp do modułu pracowniczego, w którym przez aplikację mogą załatwiać większość spraw administracyjnych, płacowych i tych związanych z zarządzaniem czasem pracy. Teta ME automatyzuje codzienne czynności kadrowo-płacowe w firmie, co przekłada się na większy komfort i wydajność działu HR & Payroll.
Poznaj funkcje Teta ME, które ułatwiają pracę zdalną
Prowadzisz biznes, w którym część pracowników może pracować zdalnie lub hybrydowo? Przejście na taki tryb pracy przynosi wiele korzyści, jednak w przypadku zatrudniania kilkudziesięciu pracowników wymaga przemyślanej organizacji. Teta ME wraz ze swoimi funkcjami uczyni ten proces prostym i sprawnym. Jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z tego oprogramowania?
Jedną z głównych zalet dla użytkowników Teta ME jest elektroniczne zarządzanie czasem pracy – pracownicy mogą na bieżąco śledzić zmiany w swoim grafiku, zgłaszać urlopy, nieobecności i nadgodziny. Przełożeni z kolei mają wgląd do niewykorzystanych godzin roboczych i mogą dowolnie edytować plan pracy, a także wyznaczać nowe cele i zadania.
Teta ME to również możliwość zastąpienia klasycznego archiwum e-teczkami – najważniejsze informacje, takie jak dane pracownicze, certyfikaty, warunki umowy, dostępne są z poziomu aplikacji, którą można zainstalować na dowolnym tablecie lub smartfonie z dostępem do internetu.
Kolejnym oferowanym przez Teta ME udogodnieniem dla osób pracujących zdalnie jest możliwość wysyłania wniosków pracowniczych. Od teraz pracownicy mogą zgłaszać urlopy i inne potrzeby bez konieczności przychodzenia do biura, co znacząco usprawni proces obsługi. Umowy i dokumenty można zatwierdzić bezpośrednio przez aplikację Teta ME poprzez kwalifikowane podpisy elektroniczne.
Sprawdź, jak wdrożyć system Teta do swojej firmy
Teta AIR to firma, która od lat zajmuje się wdrażaniem systemów Teta HR – w tym Teta ME – w różnego rodzaju branżach, takich jak przemysł, sektor usługowy, IT i wiele więcej. Teta ME w szczególności sprawdzi się w przedsiębiorstwach zatrudniających do 250 pracowników, które są nastawione na cyfryzację i pracę hybrydową – możliwość zarządzania czasem pracy i administracją poprzez aplikację z dostępem do internetu znacząco skróci najbardziej czasochłonne procesy firmowe.
Podążaj zgodnie z trendami i zagwarantuj swoim pracownikom dostęp do innowacyjnych rozwiązań informatycznych – wdrożenie Teta ME z pomocą specjalistów Teta AIR przebiegnie sprawnie i bezproblemowo. Odwiedź stronę firmy, aby znaleźć więcej informacji na ten temat i dogadać szczegóły współpracy.